Avastasin paar päeva tagasi KULLAUGU-mullahunniku ja nüüd olen kõik need ilusad vihmata päevad mulda kaevanud ja vedanud ühest aia otsast teise otsa!

935055.jpg

Kõik see töö on toimunud käsitsi, sest mees avastas alles täna õhtul, et võiks traktori mulle abiks tuua!

935074.jpg

Abiks vaid koer, kes vahib mind küll sellise näoga, et on alles loll, küll kaevab ja künnab, selle asemel võiks minuga mängida!

Istutatud sai siis paar kadakat, elupuu, valge õiega ja valgete lehtedega kukehari, mingi vahva kellukas, kanada kuusk ja mõned kõrrelised.

935094.jpg

Siin aga ilutseb kadak-kaer ja mägimänd ning saialilled, mis on mu lemmikud.

935059.jpg

Ah jaa, ka kivid on osaliselt paigale lükatud minu poolt, olen alles rammumees!!!

Õhtul oli juba nii pime, et ei saanud korralikku pilti teha, aga nii kaugele ma siis jõudsin!

935127.jpg

Nüüd saab ka siia peenra teha kooremults on juba ootamas ja paar maranat ning valged sirelid ka! Aaa ja siin mu abitööline siis lõpuks!

935128.jpg