Mu mees on eriliselt tubli olnud ja sai valmis terassi, kuhu vaja veel pisut värvi ja lillekastid hankida!

753358.jpg

Mulle on alati meeldinud kõik maalähedane ja hästi armsaad on tundunud ka bambusmööbel, nüüd kaunistab üks sellistest ka minu terassi!

753361.jpg

Tundub, et terve igaviku olen oma lillepeenart kaevanud, aga midagi pole teha sellise mulla puhul ei saagi muud kui ainult kive välja noppida!

753391.jpg

753405.jpg

753465.jpg

Siin on mu päevaliiliate valik, osa on saadud Põhjatähe käest, mille eest ma olen väga tänulik! Lisaks hankisin veel ühe Mõdrikult Villemsonide aiast, selline tumepunane, peaaegu pruun!

Kahju on mul sellest, et tahtsin see aasta ka oma ürdipeenra teha, aga ei jõudnudki!

Ilusad õied andis see aasta kollane liilia!753501.jpg

Ja veel ilusam !

753380.jpg